Polyteknikkojen Kuoron rahaston apurahat haettavissa

Polyteknikkojen Kuoron Rahaston tarkoituksena on stipendein ja apurahoin tukea ja edistää Aalto-yliopiston ylioppilaskunnan (AYY:n) ja sen piirissä toimivien yhdistysten jäsenten lauluharrastusta.

Polyteknikkojen Kuoron Rahasto julistaa haettavaksi apurahat laulukaudelle 2013-2014.

Hakijoita pyydetään selvittämään lauluharrastuksensa sekä perustelemaan apurahan tarve. Hakemukseen on liitettävä hakijan henkilötunnus, verotuskunta, yhteystiedot ja tilinumero, kopio AYY:n jäsenmaksukuitista tai opiskelijakortista sekä selvitys lauluharrastuksen laulukauden syyskuu 2013 – elokuu 2014 kuluista tositteineen.

Hakemukset on toimitettava maanantaihin 16.12.2012 klo 16.00 mennessä osoitteeseen Polyteknikkojen Kuoron Rahasto, Timo Voipio, PL 69, 02151 Espoo. Hakemuksen voi myös jättää näillä yhteystiedoilla varustetussa kirjekuoressa AYY:n Otaniemen palvelupisteeseen tai toimittaa sähköisesti PDF-muodossa osoitteeseen pkr-hakemukset@polyteknikkojenkuoro.fi

Myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä. Hakemuksen on oltava perillä mainittuun ajankohtaan mennessä.

Lisätietoja antaa tarvittaessa Polyteknikkojen Kuoron Rahaston edustaja Timo Voipio, 041-518 9294, timo.voipio@polyteknikkojenkuoro.fi.